1) Legea nr. 449/2003,capitolul trei: orice produs cumpărat trebuie adus la conformitate, adică în starea ideală, fie prin reparare, fie prin înlocuirea completă fără plată. Legea mai spune că dacă au trecut 15 zile de când cumpărătorul a semnalat vânzătorului că produsul său e stricat, iar vânzătorul a refuzat sau a tergiversat înlocuirea sau repararea produsului, legea îi permite cumpărătorului să ceară o parte sau totalitatea banilor dați pe produsul cumpărat și anularea contractului încheiat cu vânzătorul.Orice produs se considera functional daca partea hardware este functionala si daca produsul se conecteaza pe masina/camion . In cadrul unui retur pentru reparatia produsului ,nu se iau in considerare retururile datorate de lipsa unor functii din softuri .Autodiagnoze.ro nu garanteaza functionarea 100 % a tuturor functiilor dintr-un soft anume pentru toate modelele din cadrul descrierii produsului .
2)A doua lege vizează tranzacțiile online. Prevăzută în OG 130/2000,articolul doi : un cumpărător poate returna orice produs în 10 zile doar atunci când este vorba de cumpărături online. În acest caz vânzătorul este obligat să returneze banii în maximum 30 de zile. Totuși, în urma UG 34/2014 termenul de returnare a produselor a crescut la un maximum de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, iar magazinele au obligația de a pune la dispozitie formularul de returnare, altfel perioada de returnare a produsului poate crește la 1 an.
3)Nu se accepta returul unor produse de la persoane juridice a caror achizitie a fost facuta prin transfer bancar /plata cu cardul .
4)In cazul unui retur,se achita suma partiala clientului scazandu-se valoarea softului primit ,astfel:
Opcom,Vcds,Ford Vcm,Fiat ecu scan,Bmw inpa ,Bmw Scanner - 30 lei
Autocom,Delphi ,Wow Snooper ,Ford IDS,Vas Odis ,Renault Can Clip,Lexia Peugeot Citroen,Ford Elm config(Forscan) - 100 lei
Launch Easydiag - 100 lei
Renolink ,Mercedes Star C3 - 200 lei
Exemplu Concret: In cazul in care un client cumpara un produs de tipul Autocom si doreste sa-l returneze,valoarea sumei returnate va fi valoarea produsului - 80 lei valoarea softului de diagnoza .
5)In cazul unui retur,este obligatia clientului de a plati transportul produsului returnat si de a-l ambala in conditii corespunzatoare.
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice,murdarie in interiorul mufei obd, produsele cărora le lipsesc accesorii.
6)In cazul unui retur,se vor plati eventualele costuri pentru suportul tehnic acordat pana in acel moment ,pretul de 80 lei/ora .
7)Se va percepe in cazul unui retur comisionul bancii pentru transfer bancar in valoare aproximativa de 5 ron .
8)Autodiagnozero Srl isi rezerva dreptul de a refuza coletele returnate dupa mai mult de 14 zile si de a refuza returnarea banilor catre clienti daca acestia au vrut sa returneze produsul mai tarziu de 14 zile.
Suport clienti
Luni - Vineri : 10:00 -> 18:00
Sambata : 10:00 -> 14:00